• Health Village Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hoas Banner

    Hoas

    Unelmien kämppäkavereita älypuhelimella – digitaalinen palvelu huonetoverin hakuun

    Tutustu asiakastarinaan

  • Kommunal Banner

    Ammattiliitto Kommunal

    Parempia, henkilökohtaisempia palveluita ja viestintää jäsenille

    Tutustu asiakastarinaan

  • Red Barnet Banner

    Tanskan Pelastakaa Lapset -järjestö

    Paremmalla yhteistyöllä ja helpommalla työnteolla enemmän varoja lasten auttamiseen

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hafslund Banner

    Hafslund ASA

    Tietoturvan ja hallinnan lisääminen pilvessä Enterprise Mobility & Securityn (EMS) avulla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Varma Banner

    Varma

    VarmaWorks helpottaa yritysten ja yrittäjien arkea tarjoamalla joustavia ja yhteisöllisiä tilaratkaisuja

    Tutustu asiakastarinaan

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Asiakastuki

Yhteystiedot

Yleinen asiakastukipiste
tai
010 272 9800 (vain nimetyille pääkäyttäjille)
Palvelemme arkisin klo 8.00-16.30.

Asiakastukipiste Dynasty for SQL

010 272 9820
Palvelemme arkisin klo 8.00-16.00.

Ohjelmistotoimitusten ylläpitoon kuuluu pääkäyttäjien puhelin- ja sähköpostituki. Tukipalveluun ovat oikeutettuja sovitut asiakkaan pääkäyttäjät ja heidän varahenkilönsä. Tarvittaessa tuen voi laajentaa erillisellä sopimuksella myös peruskäyttäjille.

Asiakastukemme palvelee suomen kielellä (tarvittaessa myös englanniksi). Tukihenkilöstö on koulutettu useimpien ohjelmistojemme käyttöön. Lisäksi tukitiimimme jäsenet ovat kukin erikoistuneet tiettyihin ohjelmistoihin, jolloin tuesta löytyy useimmiten heti osaamista käyttöongelmissa. Tarvittaessa ohjaamme ongelmat ohjelmistojen erityisasiantuntijoille ja teknisille asiantuntijoillemme.

Tukipalvelullamme on kaksi toimipistettä, Espoo ja Kajaani. Kun ohjelmistoylläpito aloitetaan, ilmoitamme asiakkaalle, kumpi tukipiste palvelee parhaiten juuri heidän ohjelmistonsa käytössä.

Sähköpostituki

Sähköpostituki on tarkoitettu ensisijaiseksi tueksi ongelmatilanteissa. Sähköposteihin pyritään vastaamaan yhden arkipäivän kuluessa. Jos asia ei ole kiireinen, suosittelemme sähköpostia. Tällöin asia saadaan heti ohjattua parhaalle asiantuntijalle ja saamme ratkaistua ongelman mahdollisimman nopeasti.

Puhelintuki

Puhelintukea kannattaa käyttää varsinkin kiireellisissä käyttöä estävissä asioissa. Puhelinvuorossa oleva henkilö pystyy ohjaamaan ongelman nopeasti oikealle asiantuntijalle.

Käyttöohjeet

Ajantasaiset käyttöohjeet ovat olennainen osa ohjelmistojen sujuvassa käytössä. Toimitamme asiakkaillemme käyttöohjeen ohjelmistotoimituksen sekä uusien päivitysten ja versioiden yhteydessä. Jos sinulta puuttuu uusimmat käyttöohjeet, voit tilata ne tukipalvelustamme!

Innofactor Oyj

Keilaranta 9
02150 Espoo
contact@innofactor.com
+358 10 272 9000
Ota yhteyttä!