• Health Village Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hoas Banner

    Hoas

    Unelmien kämppäkavereita älypuhelimella – digitaalinen palvelu huonetoverin hakuun

    Tutustu asiakastarinaan

  • Kommunal Banner

    Ammattiliitto Kommunal

    Parempia, henkilökohtaisempia palveluita ja viestintää jäsenille

    Tutustu asiakastarinaan

  • Red Barnet Banner

    Tanskan Pelastakaa Lapset -järjestö

    Paremmalla yhteistyöllä ja helpommalla työnteolla enemmän varoja lasten auttamiseen

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hafslund Banner

    Hafslund ASA

    Tietoturvan ja hallinnan lisääminen pilvessä Enterprise Mobility & Securityn (EMS) avulla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Varma Banner

    Varma

    VarmaWorks helpottaa yritysten ja yrittäjien arkea tarjoamalla joustavia ja yhteisöllisiä tilaratkaisuja

    Tutustu asiakastarinaan

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Blogi

Dynamics 365 Customer Engagementin uudet ominaisuudet ovat nyt täällä! 11.10.2017

Viime viikolla Microsoft julkisti uuden version Dynamics 365 Customer Engagement -ohjelmistosta. Versio tuo uudistuksia kaikkiin Dynamics 365 -ohjelmiston sovelluksiin (Sales, Customer Service, Field Service, Project Service Automation). Uusi Dynamics 365 -versio sisältää lukuisan määrän uudistuksia niin loppukäyttäjille kuin kehittäjille. Tässä blogissa kerron muutamasta keskeisimmästä uudistuksesta, jotka tekevät Dynamics ...

IoT ihmisille – miksi se on niin vaikeaa? 10.10.2017

Miksi IoT-hanke ei tuo odotettuja tuloksia, vaikka hanke on alunperin määritelty ja suunniteltu oikein? Tämä kysymys vaivaa monia yrityspäättäjiä. Mielestäni suurin vaikuttaja tuloksiin ei ole hankesuunnitelma tai teknologia, vaan ihmisten ja teknologian vuorovaikutussuhde. Tätä väitettä tukee myös Ciscon tekemä laaja tutkimus aiheesta . Tutkimuksen mukaan projektit onnistuvat parhaiten, kun ...

Terveisiä Ignitesta! 05.10.2017

Microsoft Ignite on valtava tapahtuma, johon osallistuu asiantuntijoita, johtajia ja kehittäjiä ympäri maailmaa. Se antaa mahdollisuuden keskustella suoraan Microsoftin tuotetiimien asiantuntijoiden kanssa, verkostoitua ja tutustua lukemattomiin uusiin henkilöihin. Mutta erityisesti se antaa ymmärrystä Microsoftin visiosta ja tietoa teknologioista, joilla visioista tehdään todellisuutta. Igniten viesti on selvä: keinoälyn merkitys kasvaa ...

Azure-palvelujen kehittäminen ja tietosuoja – aloitetaan perusasioista 29.09.2017

EU:n uuden tietosuoja-asetuksen siirtymäajan lähestyessä loppuaan (noin 8 kk) yritykset miettivät kuumeisesti, kuinka vaatimusten mukaisuus saavutetaan niin olemassa olevien kuin uusien pilvipalveluratkaisujen osalta. Pilvipalvelujen, kuten Azure- ja Office 365 -palvelun, osalta palvelualustan toimittaja toimii suhteessa asiakkaaseen tiedon käsittelijän roolissa. Suurilla kansainvälisillä toimijoilla on kova paine ja myös halu vastata EU:n ...

Työtapojen muutosta ei voi ulkoistaa 27.09.2017

Liian usein kuvitellaan, että uusien toimistotyökalujen käyttöönotto sujuu joko itsestään ilman sen kummempia ponnistuksia tai ulkoistamalla työ kokonaan konsulteille. Ensimmäisessä vaihtoehdossa eletään siinä harhaluulossa, että työntekijät osaavat ja haluavat uudet työkalut käyttöön automaattisesti, kun ne heille tarjoillaan tai heitä käsketään niitä käyttää. ”Kyllä meidän työntekijät käyttävät uusia ohjelmia. Tiedote intrassa ...

Uusi Dynasty 10 - asianhallintaa käyttäjälähtöisesti 26.09.2017

Uusi Dynasty 10 on ilmestynyt. Käyttökokemusasiantuntijoiden näkökulmasta Dynasty on tuotu uudelle tasolle, niin että se tukee entistäkin paremmin asianhallinnan ammattilaisten päivittäistä työtä. Dynasty on moderni, helppokäyttöinen ja mukautuva asianhallinnan ratkaisu, joka edistää organisaatiosi päivittäistä päätöksentekoa, voit käyttää sitä myös tabletilla tai puhelimella. Asian käsittelyvaiheita on kätevä seurata ja ...

Onko intran uudistaminen nollahanke? 19.09.2017

On aina yhtä kihelmöivää lähteä asiakkaan kanssa miettimään, miten ihmiset saataisiin käyttämään uusia sisäisen viestinnän ja modernin työn välineitä. Työryhmä saapuu ensimmäiseen työpajaan vähän hämillään; useimmiten he eivät tiedä, mistä on kysymys tai luulevat pääsevänsä työkalujen koulutukseen. Hämmennys lisääntyy, kun kysyn: ”Mitä te haluatte tällä uudistuksella saavuttaa?”. Osa osallistujista pakenee ...

Toimintainnovaatio ja sen jalkauttaminen 13.09.2017

Viime keväänä minulla oli ongelmia selkäni kanssa ja ihmetykseni oli suuri, kun sain lääkäriajan terveyskeskuksesta seuraavalle viikolle. Ajattelin, että olen onnekas. En ollut onnekas vaan ihan tavallinen asiakas kyseiselle terveyskeskukselle. Selvittelin kiinnostuneena asiaa ja minulle kerrottiin pääsyyn pikaiseen lääkäriaikaan olevan se, että henkilökunnan pieniäkin ideoita oli ryhdytty toteuttamaan. Ideat liittyivät ...

GDPR – mitä tapahtuu sinun asiakkaasi asiakaskokemukselle? 29.08.2017

Toukokuussa 2018 voimaan tuleva EU:n tietosuoja-asetus * aiheuttaa paljon päänvaivaa ja työtä kaikissa organisaatioissa. Tietosuoja-asetus asettaakin uusia velvoitteita henkilörekisterien ylläpitäjille, koskien erityisesti tiedon käsittelyyn liittyviä prosesseja ja järjestelmiä. Se, mitä uudet velvoitteet merkitsevät asiakasrajapinnassa ja asiakaskokemuksen kannalta, on toistaiseksi jäänyt pienemmälle huomiolle. EU:n tietosuoja-asetuksen myötä moni asiakaskohtaaminen saattaa muuttua ...

Kuinka valitaan oikea Microsoft-tuote? 21.08.2017

Microsoft käyttää vuosittain noin 10 miljardia dollaria tuotekehitykseen ja palvelee vuosittain miljoonia yritysasiakkaita. Tästä yhtälöstä syntyy planeetan laajuinen ekosysteemi, joka varmasti tarjoaa jokaiselle jotakin. Itse asiassa Microsoftin tarjoama on niin valtaisa, että kysymys on jopa runsaudenpulasta. Microsoft toki ohjeistaa ratkaisuidensa käyttöönottoon ja valintaan, mutta usein hyvin yleisellä tasolla. Esimerkiksi projektinhallinnan ...

Näytä kaikki

Innofactor Oyj

Keilaranta 9
02150 Espoo
contact@innofactor.com
+358 10 272 9000
Ota yhteyttä!