• Health Village Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hoas Banner

    Hoas

    Unelmien kämppäkavereita älypuhelimella – digitaalinen palvelu huonetoverin hakuun

    Tutustu asiakastarinaan

  • Kommunal Banner

    Ammattiliitto Kommunal

    Parempia, henkilökohtaisempia palveluita ja viestintää jäsenille

    Tutustu asiakastarinaan

  • Red Barnet Banner

    Tanskan Pelastakaa Lapset -järjestö

    Paremmalla yhteistyöllä ja helpommalla työnteolla enemmän varoja lasten auttamiseen

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hafslund Banner

    Hafslund ASA

    Tietoturvan ja hallinnan lisääminen pilvessä Enterprise Mobility & Securityn (EMS) avulla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Varma Banner

    Varma

    VarmaWorks helpottaa yritysten ja yrittäjien arkea tarjoamalla joustavia ja yhteisöllisiä tilaratkaisuja

    Tutustu asiakastarinaan

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

11.10.2017

Dynamics 365 Customer Engagementin uudet ominaisuudet ovat nyt täällä!

Viime viikolla Microsoft julkisti uuden version Dynamics 365 Customer Engagement -ohjelmistosta. Versio tuo uudistuksia kaikkiin Dynamics 365 -ohjelmiston sovelluksiin (Sales, Customer Service, Field Service, Project Service Automation).

Uusi Dynamics 365 -versio sisältää lukuisan määrän uudistuksia niin loppukäyttäjille kuin kehittäjille. Tässä blogissa kerron muutamasta keskeisimmästä uudistuksesta, jotka tekevät Dynamics 365:n käytöstä entistä helpompaa ja tehokkaampaa. Tarkempi kuvaus on nähtävissä täällä.

Käyttöliittymä selain- ja mobiilikäyttäjille

Näkyvin uudistus on uusi käyttöliittymä Dynamics 365 -ohjelmistoa internet-selaimella käyttäville. Lomakkeiden tyhjä tila on nyt minimoitu, lomakkeen eri osioissa voi olla reunukset, väriteemoja voidaan käyttää entistä helpommin ja pitkät tekstiotsikot sekä arvot rivittyvät antaen käyttäjälle selkeän yleiskuvan.

Dynamics 365 tabletti- tai puhelinsovellusta käyttäville on tarjolla Unified Interface -käyttöliittymä, joka ei kuitenkaan ole sama kuin selainkäyttäjien nähtävissä oleva ”web refresh” uudistus. Tulevaisuudessa myös selainkäyttäjät saavat käyttöönsä Unified Interface -käyttöliittymän.

Unified Interface -käyttöliittymä näyttää kaikki aktiviteetit, muistiinpanot ja viestit listattuna samalla aikajanalla. Listalla näytettäville tiedoille voidaan helposti asettaa erilaisia hakukriteereitä, jolloin käyttäjä näkee vain haluamansa rivit. Käyttöliittymään on tehty useita eri parannuksia, kuten uusittu sivustokartta, joiden avulla siirtyminen sovelluksen osasta tai tietueesta toiseen tapahtuu entistä sujuvammin.

Monivalinta-asetusjoukot ja virtuaaliset entiteetit

Monivalinta-asetusjoukot ovat asetusjoukkoja, joista voidaan valita useita arvoja. Monivalinta-asetusjoukkoja on odotettu pitkään ja ne ovat erittäin tervetullut uudistus. Monivalinta-asetusjoukkoja voidaan hyödyntää erikoishauissa ja näkymissä.

Virtuaaliset entiteetit muistuttavat perinteisiä entiteettejä. Virtuaalisen entiteetin tapauksessa ulkoisessa järjestelmässä oleva tieto luetaan ja esitetään Dynamics 365:n käyttöliittymässä, mutta tietoja ei tallenneta Dynamics 365 -tietokantaan. Virtuaalisten entiteettien avulla voidaan Dynamics 365:ssa esittää ulkoisen järjestelmän tietoja kirjoittamatta riviäkään koodia.

Miten tästä eteenpäin?

Uudet Dynamics 365 -asiakkaat sekä kokeiluversioita tilaavat käyttäjät saavat uudet ominaisuudet käyttöönsä heti. Nykyasiakkaat saavat lisätietoja Microsoftilta päivityksen ajankohdasta vielä tämän vuoden puolella.

Uusi Dynamics 365 -versio pitää sisällään myös joukon muita uudistuksia. Ota yhteyttä, niin kerromme uusista toiminnoista sekä niiden tuottavuushyödyistä laajemmin. Valmistautuminen tulevaan versiopäivitykseen kannattaa joka tapauksessa aloittaa ajoissa.

Markku Suominen
Lead Consultant, CRM

Kirjoittaja toimii Innofactorilla Dynamics 365 -asiantuntijatehtävissä. Voit seurata Markkua Twitterissä @markkusuominen ja LinkedInissä.

<span title="key: bc_comments" style="color:red;">Content bc_comments not found!</span>

<span title="key: bc_addcomment" style="color:red;">Content bc_addcomment not found!</span>

Content name not found!:   
Content comment not found!:   
Content verification not found!: Content bcverifyquestion not found! Content bczero not found! Content bcminus not found! Content bczero not found!?

Content answer not found! 

Content bc_verificationnotice not found!

Innofactor Oyj

Keilaranta 9
02150 Espoo
contact@innofactor.com
+358 10 272 9000
Ota yhteyttä!