Kyllä, haluamme:

  • tiedon olevan reaaliaikaisesti käytettävissä mobiililaitteilla
  • sähköistää ja mobilisoida kenttätyön prosesseja
  • ennustaa toimintaamme paremmin
  • parantaa asiakaspalveluamme tuntuvasti
Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun pian yhteydessä!

ERP ei yksin ratkaise toiminnanohjauksen nykyisiä tarpeita


Työn tekeminen on muuttunut. Teknologia on muuttunut. Toimintaympäristö on muuttunut.


Painitko kuitenkin edelleen samojen haasteiden kanssa?

  • Tieto ja tarvittavat järjestelmät eivät ole käytössä kaikilla päätelaitteilla liikkuvassa työssä
  • Tiedon löytäminen on yhä vaikeaa
  • Raportteja tuotetaan kasapäin eri järjestelmistä, mutta ne johtavat harvoin toimenpiteisiin
  • Ihmiset saavat liikaa sähköpostia, turhia kokouksia on liikaa
  • Dokumentteja työstetään yksin omalla koneella, yhdessä työskentely on hankalaa
  • Johdolla ei ole käytössään reaaliaikaisia, eri rooleihin sopivia näkymiä tärkeimmistä suorituskykymittareista (KPI)

Innofactor Business Cloud mahdollistaa ensimmäistä kertaa helpon tavan yhdistää eri järjestelmien parhaat puolet nykyaikaiseen nopeaan ja mobiiliin työhön.

Business Cloud

Mikä on Innofactor Business Cloud?

Innofactor Business Cloud yhdistää Microsoftin tuottavuus- ja toiminnanohjaustyökalut yhdeksi tehokkaaksi ja nopeakäyttöiseksi liiketoimintaratkaisuksi. Sen ytimenä toimivat erilaisiin työtehtäviin sopivat näkymät, joihin kootut työkalut sekä liiketoimintatieto ohjaavat käyttäjän toimimaan tehokkaasti. Ratkaisua voidaan käyttää erilaisilla päätelaitteilla niin toimistolta kuin tien päältäkin.

Innofactor Business Cloud koostetaan juuri teidän tilanteeseenne sopivista osista. Ratkaisuun voi sisältyä esimerkiksi seuraavia Microsoftin ratkaisuja:

Innofactor Business Cloud voidaan ottaa myös käyttöön olemassaoleviin Microsoft-ratkaisuihin, kuten nykyiseen Office 365 intranet-ympäristöön.

Esimerkkejä hyödyistä

Innofactor Business Cloud -ratkaisulla tehostat mm.
Johdon raportointia, taloushallintoa, projektinhallintaa, myyntiä, ostoa ja varastonhallintaa, markkinointia ja asiakaspalvelua, tilaus-toimitusketjua ja huollon kenttätyötä.





Johto ja taloushallinto

  • Huomattava laskutuksen nopeutuminen ja kassavirran optimointi
  • Näkyvyys työn kuormitukseen ja resursointiin
  • Johda tiedolla: raporteista analysointiin, analyyseistä välittömiin toimenpiteisiin
  • Parempi liiketoiminnan ennustettavuus reaaliaikaisen, visualisoidun tiedon avulla
  • Sataako vai paistaako? Pysy kartalla bisnessäästä







Myynti & markkinointi

  • Asiakkuuden kokonaistilanne jatkuvasti nähtävillä
  • Useista tietolähteistä koostetut näkymät kulkevat mobiilisti mukana
  • Näkymä koko asiakkuusprosessin hallintaan, markkinoinnista toimitukseen ja asiakaspalveluun
  • Tarkempi ymmärrys asiakkuuksista yksilötasolle saakka




Tehosta kenttätyötä mobiilikäyttöliittymällä


Kenttätyön tehostaminen

  • Nopeakäyttöinen näkymä huoltokohteisiin ja huoltotarpeisiin
  • Reaaliaikainen reittien optimointi ja ajo-ohjeet
  • Kapasiteetin maksimointi ja resurssien hallinta
  • Työkeikan dokumentointi ja tuntikirjaus mobiilisti
  • Tuplasti keikkoja, tuplasti rahaa




Investointinne

Pysy aina kartalla palvelun kustannuksista. Innofactor Business Cloud on hinnoiteltu edullisesti käyttäjämäärän mukaisesti, jopa päivittäisen pullakahvin hinnalla.


Alk.   3 €   / käyttäjä / päivä

Min. 3 käyttäjää

Esimerkiksi:
10:n käyttäjän organisaatiossa kokonaiskustannus: alk. 900€ /kk (0% alv)
30:n käyttäjän organisaatiossa kokonaiskustannus: alk. 2 700€ /kk (0% alv)


Edullisinkin hinta kattaa seuraavat toiminnanohjauksen toiminnot: Myynti, ostot, laskutus, talous, varastohallinta ja johdon raportointi. Ratkaisu toteutetaan pilvipalveluna ja sitä voi käyttää myös erilaisilla päätelaitteilla (esim. iPad, Windows Surface).


Jätä yhteydenottopyyntö!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä! 040 530 4335
Kimmo Immonen


Tai jätä yhteydenottopyyntö



Jaa sivu kollegoillesi