• Health Village Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hoas Banner

    Hoas

    Unelmien kämppäkavereita älypuhelimella – digitaalinen palvelu huonetoverin hakuun

    Tutustu asiakastarinaan

  • Kommunal Banner

    Ammattiliitto Kommunal

    Parempia, henkilökohtaisempia palveluita ja viestintää jäsenille

    Tutustu asiakastarinaan

  • Red Barnet Banner

    Tanskan Pelastakaa Lapset -järjestö

    Paremmalla yhteistyöllä ja helpommalla työnteolla enemmän varoja lasten auttamiseen

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hafslund Banner

    Hafslund ASA

    Tietoturvan ja hallinnan lisääminen pilvessä Enterprise Mobility & Securityn (EMS) avulla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Varma Banner

    Varma

    VarmaWorks helpottaa yritysten ja yrittäjien arkea tarjoamalla joustavia ja yhteisöllisiä tilaratkaisuja

    Tutustu asiakastarinaan

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Digitaalinen asiakaspalvelu

  • Lisää asiakastyytyväisyyttä ja tee asiakkaistasi brändisuskollisia
  • Digitalisoi prosessisi ja tarjoa asiakkaillesi itsepalvelutyökaluja
  • Luo digitaalinen kyläkauppa – ymmärrä asiakkaitasi ja palvele heitä yksilöllisesti

Maksimoi digitalisoinnin hyödyt

Maksimoidaksemme digitalisoinnin hyödyt, meidän täytyy optimoida ja integroida asiakaspalvelu loppuasiakkaan kokemukseen, asiakaspalvelutyöntekijöiden päivittäiseen työhön ja organisaation ydinprosesseihin. Verkko ja mobiili mahdollistavat personoidun sisällön ja palvelut asiakkaille perustuen heidän käyttäytymiseensä, sijaintiinsa ja demografiaansa.

Asiakaslähtöiset suunnittelumenetelmät ja jatkuva yhteistyö asiakasorganisaation loppukäyttäjien ja päätöksentekijöiden kanssa mahdollistavat palvelut, jotka ovat miellyttäviä, käytettäviä ja kannattavia. Yksi hyvin suunniteltu verkkopohjainen ratkaisu mahdollistaa asiakkaittesi tavoitettavuuden ja sitoutumisen sekä aktivoi heitä monissa kanavissa ja monilla laitteilla. Kaikkea pitää mitata, analysoida ja jatkuvasti parantaa.

Mahdollistamme asiakkaidemme digitaalisen asiakaspalvelun

Tarjoamme kattavan digitaalisen asiakaspalveluratkaisun perustuen toimialakokemukseen, liiketoiminta- ja prosessiymmärrykseen sekä asiakaslähtöiseen palvelumuotoiluun. Innofactorin digitaalisen asiakaspalvelun referenssiarkkitehtuuri yhdistää johtavat käyttöliittymä- ja taustajärjestelmäratkaisut, pilviteknologiat sekä kehittyneen analytiikan.

Lupaamme pikastartin uniikilla Hackathon Customer Camp -konseptillamme ja maksat vain käytettävistä tuloksista. Me toimitamme – referenssimme todistavat kykymme luoda digitaalisia palveluja kaupallisille, julkisille ja järjestöpohjaisille organisaatioille.

Tuotteet ja alustat

Lisätietoja

Jyrki Vepsäläinen
Vice President, Digital Experience
jyrki.vepsalainen@innofactor.com
+358 44 722 7106
Ota yhteyttä!