• Vuosikertomus 2016 banner

    Vuosikertomus

    Vuoden 2016 vuosikertomus on julkaistu.

    Lue lisää


  • Digivisio ja prosessit

    Moderni organisaatio

    Lue lisää

  • HUS Terveyskylä Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Digital Business

    Digitaalinen liiketoiminta

    Moderni asiakaskokemus

    Lue lisää

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • Flexible Collaboration

    Joustava työskentely

    Moderni työntekijäkokemus

    Lue lisää

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Business Productivity

    Liiketoiminnan
    tuottavuus

    Moderni liiketoimintakokemus

    Lue lisää

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Intelligent Cloud

    Älykäs pilvi

    Moderni pilvikokemus

    Lue lisää

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Digitaalinen asiakaspalvelu

  • Lisää asiakastyytyväisyyttä ja tee asiakkaistasi brändisuskollisia
  • Digitalisoi prosessisi ja tarjoa asiakkaillesi itsepalvelutyökaluja
  • Luo digitaalinen kyläkauppa – ymmärrä asiakkaitasi ja palvele heitä yksilöllisesti

Maksimoi digitalisoinnin hyödyt

Maksimoidaksemme digitalisoinnin hyödyt, meidän täytyy optimoida ja integroida asiakaspalvelu loppuasiakkaan kokemukseen, asiakaspalvelutyöntekijöiden päivittäiseen työhön ja organisaation ydinprosesseihin. Verkko ja mobiili mahdollistavat personoidun sisällön ja palvelut asiakkaille perustuen heidän käyttäytymiseensä, sijaintiinsa ja demografiaansa.

Asiakaslähtöiset suunnittelumenetelmät ja jatkuva yhteistyö asiakasorganisaation loppukäyttäjien ja päätöksentekijöiden kanssa mahdollistavat palvelut, jotka ovat miellyttäviä, käytettäviä ja kannattavia. Yksi hyvin suunniteltu verkkopohjainen ratkaisu mahdollistaa asiakkaittesi tavoitettavuuden ja sitoutumisen sekä aktivoi heitä monissa kanavissa ja monilla laitteilla. Kaikkea pitää mitata, analysoida ja jatkuvasti parantaa.

Mahdollistamme asiakkaidemme digitaalisen asiakaspalvelun

Tarjoamme kattavan digitaalisen asiakaspalveluratkaisun perustuen toimialakokemukseen, liiketoiminta- ja prosessiymmärrykseen sekä asiakaslähtöiseen palvelumuotoiluun. Innofactorin digitaalisen asiakaspalvelun referenssiarkkitehtuuri yhdistää johtavat käyttöliittymä- ja taustajärjestelmäratkaisut, pilviteknologiat sekä kehittyneen analytiikan.

Lupaamme pikastartin uniikilla Hackathon Customer Camp -konseptillamme ja maksat vain käytettävistä tuloksista. Me toimitamme – referenssimme todistavat kykymme luoda digitaalisia palveluja kaupallisille, julkisille ja järjestöpohjaisille organisaatioille.

Tuotteet ja alustat

Lisätietoja

Jyrki Vepsäläinen
Vice President, Digital Experience
jyrki.vepsalainen@innofactor.com
+358 44 722 7106
Ota yhteyttä!