• Health Village Banner

    HUS Terveyskylä

    Digitaaliset kanavat sairaanhoitoon – Terveyskylässä tekniikka menee ihmisen luokse

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hoas Banner

    Hoas

    Unelmien kämppäkavereita älypuhelimella – digitaalinen palvelu huonetoverin hakuun

    Tutustu asiakastarinaan

  • Kommunal Banner

    Ammattiliitto Kommunal

    Parempia, henkilökohtaisempia palveluita ja viestintää jäsenille

    Tutustu asiakastarinaan

  • Red Barnet Banner

    Tanskan Pelastakaa Lapset -järjestö

    Paremmalla yhteistyöllä ja helpommalla työnteolla enemmän varoja lasten auttamiseen

    Tutustu asiakastarinaan

  • Hafslund Banner

    Hafslund ASA

    Tietoturvan ja hallinnan lisääminen pilvessä Enterprise Mobility & Securityn (EMS) avulla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Varma Banner

    Varma

    VarmaWorks helpottaa yritysten ja yrittäjien arkea tarjoamalla joustavia ja yhteisöllisiä tilaratkaisuja

    Tutustu asiakastarinaan

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Palvelumuotoilu

  • Muokkaa organisaatiostasi erinomaisen palvelukokemuksen tuottaja
  • Varmista yhtenäinen asiakaskokemus jokaisessa kanavassa
  • Tee vaikutus asiakkaisiisi maailmanluokan designilla

Tulokset käyttöön nopeasti jatkuvasti kehittäen

Tämän päivän asiakkaat vaativat uniikkia ja personoitua palvelua – “kaikille kaikkea” ei toimi. Palvelumuotoilun ja asiakasdatan hyödyntämisen avulla voit tuottaa erinomaista asiakaskokemusta, jokaisessa asiakaspolun vaiheessa.

Asiakaslähtöiset suunnittelumenetelmät ja jatkuva yhteistyö loppuasiakkaiden, palveluhenkilöstön, liiketoiminnan ja johdon kanssa mahdollistavat palvelut, jotka ovat hyödyllisiä, miellyttäviä ja kannattavia. Laadukkaalla suunnittelutyöllä varmistetaan palvelun hyvä käytettävyys ja saavutettavuus. Palvelumuotoilun työkalujen avulla luot asiakkaille merkityksellisiä kokemuksia ja erotut joukosta.

Vahvistamme asiakkaidemme kilpailukykyä palvelumuotoilun avulla

Palvelumuotoiluprosessimme jatkuu suunnittelusta toteutukseen ja jatkuvaan kehittämiseen ja optimointiin. Suunnittelemme digitaalisia palveluita, jotka on helppo toteuttaa, sillä käyttäjäymmärryksen lisäksi meillä on syvä ymmärrys ohjelmistokehityksestä ja teknologioista.

Lupaamme pikastartin yhteistyöhön Customer Camp -konseptillamme ja maksat vain käytettävistä tuloksista. Käyttäjälähtöiset suunnittelumenetelmät auttavat suunnittelemaan palveluja, jotka vastaavat sekä asiakkaiden tarpeisiin että liiketoiminnan tavoitteisiin. Autamme sinua kehittämään asiakaskokemusta myös EU:n tietosuoja-asetus (GDPR) huomioiden. Me toimitamme – referenssimme todistavat kykymme luoda digitaalisia palveluja kaupallisille, julkisille ja järjestöpohjaisille organisaatioille.

Lisätietoja

Jyrki Vepsäläinen
Vice President, Digital Experience
jyrki.vepsalainen@innofactor.com
+358 44 722 7106
Ota yhteyttä!