• Prosessien innovointi

    Parempi liiketoimintaprosessi

    Lue lisää

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Digital Business

    Digitaalinen liiketoiminta

    Parempi asiakaskokemus

    Lue lisää

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • Flexible Collaboration

    Joustava työskentely

    Parempi työntekijäkokemus

    Lue lisää

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Business Productivity

    Liiketoiminnan
    tuottavuus

    Parempi liiketoimintakokemus

    Lue lisää

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Intelligent Cloud

    Älykäs pilvi

    Parempi pilvikokemus

    Lue lisää

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Palvelumuotoilu

Verkkopalveluiden ja muiden sähköisen viestinnän ratkaisujen ohella Innofactor tarjoaa johtavaa osaamista käyttäjäkokemuksen, visuaalisen kokonaisilmeen sekä verkkoviestinnän suunnittelussa ja toteuttamisessa.

Helppokäyttöisyys ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu

Meillä Innofactorissa uskotaan, että tuotteiden helppokäyttöisyys ja käytön tehokkuutta lisäävät suunnitteluratkaisut takaavat parhaimman mahdollisen käyttäjäkokemuksen. Tuotteiden hyvä käytettävyys helpottaa tuotteen tai palvelun käyttämistä ja tehostaa loppukäyttäjän työntekoa.

Käytettävyys ja käyttäjäkokemus voidaan varmistaa erilaisten keinojen avulla:

  • käyttäjätutkimukset, joissa tutkitaan käyttäjien toimintaa ja tarpeita
  • käyttöliittymien käytettävyysarvioinnit ja testit tuotteen tai palvelun kehityksen aikana
  • erilaisten suositusten huomioiminen suunnittelussa, kuten W3C:n WAI/WCAG-määritykset esteettömyyden osalta.

Innofactor tarjoaa erilaisia käyttäjä- ja käytettävyystutkimuksia, konseptointia sekä käyttöliittymäsuunnittelua yritysten ja yhteisöjen tarpeisiin. Meidän mielestämme parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen päästään innovatiivisella konseptoinnilla, käyttäjän tarpeiden ymmärtämisellä, yksityiskohtaisella käyttöliittymäsuunnittelulla ja viimeistellyllä graafisella suunnittelulla. Näistä eväistä koostuu tuotteen tai palvelun tuottama erinomainen käyttäjäkokemus.

Graafisen ilmeen toteutus

Kun olemassa olevan verkkosivuston ilme uusitaan, on tärkeää ymmärtää, mihin uudistuksella pyritään. Olemme erikoistuneet luomaan asiakkaillemme yksilöllisen ja luovan ratkaisun heidän yksilöllisiin tarpeisiinsa.

Kokonaisvaltainen graafisen ilmeen toteutus lähtee organisaation toiminnallisista tavoitteista ja identiteetistä, joita graafinen ilme saumattomasti tukee. Kokonaisilmeen toteutus kattaa värimaailman, typografisen ilmeen, symbolin ja logon suunnittelun sekä organisaation yksilöllisen visuaalisen viestin konkretisoinnin.

Osana kokonaisilmeen toteutusta Innofactor voi toteuttaa yksityiskohtaisen graafisen ohjeistuksen, jota voidaan käyttää ohjenuorana organisaation kaikessa graafisessa suunnittelussa. Ohjeistus voi sisältää ohjeet kuvien käytöstä, mainosmateriaalista, lomakkeista sekä toimisto-ohjelmistojen mallipohjat (Microsoft Word ja PowerPoint).

Monipuoliset viestintäpalvelut

Verkkosivustojen suunnittelun lisäksi toteutamme asiakkaan muuta sähköistä viestintää, kuten uutiskirjeitä, verkkolehteä, verkkokampanjoita ja verkkomainontaa. Sähköistä viestintää toteutetaan perinteisen verkkopalvelun lisäksi myös mobiililaitteisiin.

Lisätietoja

Jenny Nyman
UX Manager
jenny.nyman@innofactor.com
+358 400 524 774
Ota yhteyttä!