• Vuosikertomus 2016 banner

    Vuosikertomus

    Vuoden 2016 vuosikertomus on julkaistu.

    Lue lisää


  • Digivisio ja prosessit

    Moderni organisaatio

    Lue lisää

  • Innofactor Skilli banner kuva

    Innofactor Skilli

    Tavoitteemme on kaksinkertaistaa oppimistulokset ja mahdollistaa laadukas opetus rajatuilla resursseilla

    Tutustu asiakastarinaan

  • Digital Business

    Digitaalinen liiketoiminta

    Moderni asiakaskokemus

    Lue lisää

  • Väestörekisterikeskus Banner kuva

    Väestörekisteri-
    keskus

    Kansalainen sähköisten palveluiden keskiössä – VRK:n Palvelunäkymien palvelumuotoilu

    Tutustu asiakastarinaan

  • Flexible Collaboration

    Joustava työskentely

    Moderni työntekijäkokemus

    Lue lisää

  • KEHA-keskus banner kuva

    KEHA-keskus

    Digitaalisen työympäristön suunnittelu ja toteutus – vain kuukaudessa

    Tutustu asiakastarinaan

  • Business Productivity

    Liiketoiminnan
    tuottavuus

    Moderni liiketoimintakokemus

    Lue lisää

  • Rapala banner kuva

    Rapala

    Toiminnanohjausjärjestelmän avulla hallittua johtamista ja parhaimpien prosessien jalkauttamista

    Tutustu asiakastarinaan

  • Intelligent Cloud

    Älykäs pilvi

    Moderni pilvikokemus

    Lue lisää

  • Tanskan Syöpäjärjestö banner kuva

    Tanskan Syöpäjärjestö

    Ajantasaista asiakastietoa pilvipohjaisen analytiikkapalvelun avulla

    Tutustu asiakastarinaan

Palvelumuotoilu

  • Muokkaa organisaatiostasi erinomaisen palvelukokemuksen tuottaja
  • Luo yhtenäistä asiakaskokemusta jokaisessa kanavassa
  • Tee vaikutus asiakkaisiisi maailmanluokan designilla

Tulokset käyttöön nopeasti jatkuvasti kehittäen

Tämän päivän asiakkaat vaativat uniikkia ja personoitua palvelua – “kaikille kaikkea” ei toimi. Palvelumuotoilu yhdistettynä asiakasdatan hyödyntämiseen antaa mahdollisuuden tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksen hetkiä asiakaspolun eri vaiheisiin.

Asiakaslähtöiset suunnittelumenetelmät ja jatkuva yhteistyö loppuasiakkaiden, liiketoiminnan ja johdon kanssa mahdollistavat palvelut, jotka ovat miellyttäviä, käytettäviä ja kannattavia. Palvelumuotoilun työkalujen avulla luot asiakkaille merkityksellisiä kokemuksia.

Vahvistamme asiakkaidemme kilpailukykyä palvelumuotoilun avulla

Uniikki palvelumuotoiluprosessimme jatkuu suunnittelusta toteutukseen ja jatkuvaan kehittämiseen ja optimointiin. Suunnittelemme digitaalisia palveluita, jotka on helppo toteuttaa, sillä käyttäjäymmärryksen lisäksi meillä on syvä ymmärrys ohjelmistokehityksestä ja teknologioista.

Lupaamme pikastartin uniikilla Hackathon Customer Camp -konseptillamme ja maksat vain käytettävistä tuloksista. Käyttäjälähtöiset suunnittelumenetelmät auttavat meitä suunnittelemaan palveluja, jotka vastaavat sekä asiakkaiden tarpeisiin että liiketoiminnan tavoitteisiin. Me toimitamme – referenssimme todistavat kykymme luoda digitaalisia palveluja kaupallisille, julkisille ja järjestöpohjaisille organisaatioille.

Lisätietoja

Jenny Nyman
UX Manager
jenny.nyman@innofactor.com
+358 400 524 774
Ota yhteyttä!