• Messukeskus

    Konsernin asiakkuudenhallinnan ja toiminnanohjauksen järjestelmät saumattomaksi kokonaisuudeksi.Lue lisää

  • Kerava

    Kaupungin palvelut kokoava, odotukset ylittänyt nykyaikainen verkkosivusto.Lue lisää

  • Eteva

    Toimintatavat mullistanut Innofactor HRM tehostaa strategista henkilöstöjohtamista.Lue lisää

  • Laurea

    Läpinäkyvyyttä ja tehostunutta ajankäyttöä projektinhallintaan.Lue lisää

  • Oras

    Sosiaalista ja kaksisuuntaista viestintää tukeva intranet pilvipalveluna. Lue lisää

  • Aalto-yliopisto

    Tietovaraston ylläpitoa ja kehittämistä yliopiston tarpeiden mukaan. Lue lisää

Sähköiset palvelut ja asiointi

  • Helpota asiakkaidesi arkea sähköisillä palveluilla ja asioinnilla
  • Turvalliset ratkaisut varmistavat eheän asiakaskokemukseni ja kasvattavat luottamustasi
  • Nopeuta ja tehosta asiointia yrityksesi kanssa

Asiakkaiden palveleminen digitaalisissa kanavissa on nopeaa ja kustannustehokasta. Asiakkaat hakeutuvat yhä useammin sähköisten palveluiden pariin ja odottavat niiden myös helpottavan ja nopeuttavan asiointia. Digitaalisten kanavien tulee tukea ja vahvistaa muista kanavista saatua asiakaskokemusta.

Innofactorin luotettavat ja turvalliset ratkaisut tekevät sähköisistä palveluista ja asioinnista nopeaa ja kustannustehokasta. Näitä ovat asiointitilit, tunnistautumis- ja maksupalvelut, asiointilomakkeet, muut itsepalveluratkaisut, verkkokaupat sekä varaus-, ilmoittautumis- ja kulunvalvontapalvelut.

Sähköisissä palveluissa ja asioinnissa käytettävät tuotealustat:

Vuoden 2014 Kuntamarkkinoilla keskusteluissa nousivat vahvasti esille kuntien työskentelyn tehostaminen ja työn mielekkyyden lisääminen sähköisillä ratkaisuilla. Videolla asiakkuusvastaavamme Päivi Nuora avaa teemaa osallistamisen näkökulmasta.

Ota yhteyttä!

Mikko Lampi
Vice President, Customer Solutions
mikko.lampi@innofactor.com
+358 50 331 5608